وقتی باهاتم(از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 13:50 :: نويسنده : no name

بخدا وقتي باهاتم دل من رنگ بهاره

 

چشام هيچي نميبينه چونکه عاشق نگاته

ميدوني وقتي باهاتم انگاري رو موج دريام

عاشق و رهام آزاد مثل مجنون واسه ليلام

کاش که اين فاصله هامون زود زود ديگه تمام شه

نکنه نياي و بازم رنگ روياهام سياه شه

بخدا وقتي که نيستي رنگ آسمون سياهه

زندگي معني نداره همه روزامم تباهه

کاش ميشد دستاي گرمت جا ميشد تو دستاي من

تا که غصه جا نگيره دوباره تو چشماي من

قول ميدم هميشه باشم عاشق اون دوتا چشمات

هميشه دستاي سردم مرهمه براي دردات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: